Kolejna ciekawa rozmowa dla wszystkich artystów i słuchaczy

W ostatnich odcinkach cyklu „Podręcznik Artysty” rozmawiałem z Solarem na temat własnej wytwórni i wszystkich formalności w rapieBushmanem z firmy odzieżowej ilovebb o kulisach produkcji odzieżyWojciechem Ignatowskim o tajnikach sukcesu w platformach cyfrowych takich jak Spotify czy iTunes oraz Adrianną Mysiak o roli psychologii w twórczości. W dniu dzisiejszym uzupełniamy tematykę „Podręcznika Artysty” o kolejne ciekawe informacje – tym razem mówimy o kulisach pracy menedżera muzycznego.

Moim gościem jest Kuba Stemplowski, który jest project managerem w Step Records oraz menedżerem takich artystów jak Kartky, Emes Milligan, Sarius czy PlanBe. 

W czterdziestominutowej rozmowie poruszyliśmy wszystkie istotne aspekty, które mogą pomóc artyście podjąć decyzję o współpracy z danym menedżerem.

Co należy do kompetencji menedżera muzycznego? Jak znaleźć dobrego menedżera i jakie cechy powinien posiadać? Jak rozliczać się z ewentualnych zysków? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w naszej rozmowie.

Na koniec kilka słów na temat samego cyklu „Podręcznik artysty„. To seria wywiadów, z których dowiecie się o wszystkich zagadnieniach z zakresu wydawania płyty, jej promocji w mediach, organizacji koncertów oraz wielu innych. W audycjach będę gościł specjalistów w swoich dziedzinach. To pierwszy taki projekt w polskiej muzyce rozrywkowej.

Podcast jest dostępny w trzech wariantach

Tak jak w przypadku wszystkich podcastów macie do wyboru trzy opcje.
Pierwszą możliwością jest Soundcloud, gdzie znajdziecie zapis rozmowy w formie mp3. Serwis umożliwia zarówno odtwarzanie online, jak i ściągnięcie pliku na telefon bądź komputer. Dla mnie to najlepszy sposób na słuchanie ciekawych audycji. Wystarczy zgrać na telefon interesujący nas plik i można śmiało ruszać na spacer czy trening, nie martwiąc się o Internet czy zasięg w telefonie.


Drugim wariantem jest Youtube, gdzie na nowym kanale będą pojawiały się wszystkie podcasty. Wywiady będą dostępne także w formacie wideo, natomiast w przypadku solowych podcastów musicie zadowolić się tylko grafiką.


Trzecią opcją jest transkrypt w formacie PDF. Tekstowy zapis jest ukłonem dla wszystkich, którzy wolą czytać niż słuchać. W tym miejscu należą się podziękowania dla Marcina Mołka, który odciążył mnie w kwestii spisania tej rozmowy. Przed Wami 8 stron wywiadu, Marcin spisał się na medal. 🙂

Przeczytaj wywiad z Kubą Stemplowskim o kulisach pracy menedżera muzycznego. 

Liczę na Waszą opinię

Dajcie znać w komentarzu, jak podoba Wam się forma podcastów i czy jest coś, co warto zmienić. Wasza opinia jest bardzo istotna, ponieważ to Wam mają podobać się treści, które tutaj znajdziecie.

Do zobaczenia!

Przesłuchaj podcast